Fasion

כשמגיע הרגע הזה שאת עוברת לג’ינס הריון.

בתחילת ההיריון, יש מי שיכולות עדיין למשוך את הזמן עם הג’ינס הישנים והטובים… הזוג האהוב! אולם החל מהשבוע ה- 10 ואילך, הבטן מתחילה לצאת לאט לאט ובנחישות, ואיתה הבשורה: מזל טוב! את יכולה להתחיל לחדש את המלתחה בשלל מכנסי הריון.

 

זה התחיל בלחץ קל באזור הישבן, משם נדחק למותניים וכאשר נהיה צפוף בבטן, כבר אי אפשר היה לעצור את זה… לא, אני לא מדברת על הלידה, אני מדברת על הג’ינס שלי, או יותר נכון הג’ינס שלי לשעבר.

בשפה מקצועית אפשר לקרוא לזה “אי ספיקת מכנסיים” ובמילים פשוטות “דָבִיתִי”…

כן, אני יודעת, קיימות בעולמנו בנות מזל (שהתברכו בגנטיקה מחטבת, או סתם במשמעת עצמית), אלו שלא מעלות בהיריון גרם אחד מיותר מעבר לבטן, שרק צריכות לפתוח כפתור או שניים במכנסיים ויכולות למשוך עם הג’ינס שלהן עד חודש שמיני… ועוד לחזור אליהם יומיים אחרי הלידה, אבל אני לצערי, לא אחת מהן.

התובנה שהגיע הזמן לבצע שדרוג הריון במלתחה שלי, נפלה עלי בביקור אצל חמותי. היא הביטה בי בשביעות רצון, ציינה: “איזה יופי את תופחת” והוסיפה “יש לי משהו בשבילך!”. אז נעלמה לחדר הארונות ולאחר זמן ארוך למדי חזרה ובידה חבילה “במקרה יצא ששמרתי כמה בגדים נחמדים מההריון שלי עם נוי, אף פעם אי אפשר לדעת מתי הם יהיו נחוצים…”

זה המקום לציין שנוי היא האחות הצעירה של האבא של פיסטוק ואשר לא מכבר מלאו לה 27 אביבים.

בחבילה היו שלושה אוהלים דקורטיביים: אחד פרחוני עם שנצים, אחד מנוקד עם כתפיות והשלישי ורוד עם כיסים גדולים, שרוולים תפוחים וכפתורים בחזית… תחילה קפאתי הלומה במקומי, אולם תוך כמה שניות נרגעתי והצלחתי להגיד משהו כמו “מקסים, איזה יופי”. ניסיתי להתחמק מלקבל את התשורה בטענה שאולי עדיף לשמור את זה לנוי, אבל חמותי התעקשה שמגיע לי ליהנות מכל הטוב הזה וארזה לי אותן בשקית גדולה.

בבית אפסנתי את השקית בבוידם וסיכמתי עם עצמי – צריך לעשות שופינג! אמנם אני בהיריון אבל אני לא בעונש ואין שום סיבה שאצטרך להידחק למכנסיים לוחצים או לחלופין להתחבא בשמלת הריון דמוית וילון משנות ה- 80 ולהראות כמו בבושקה חביבה שזה עתה ירדה מהאווירון מקייב. חייב להיות פתרון שפוי למלתחה ההריונית, מגיע לפיסטוק אמא עם סטייל!

שיטוט באינטרנט גילה לי שיש מגוון עצום של בגדי הריון, ובמיוחד מכנסי הריון, שלא רק שנראים מעולה ונוחים בטירוף, אלא שבזכות שילוב של בד אלסטי באזור הבטן הם יכולים לגדול סביב הבטן המתפתחת. פשוט גאוני!

לביקור הבא אצל חמותי כבר הגעתי במכנס שחור אלסטי, מחמיא ונח ואפילו היא הודתה שחבל שבשנות ה-80 עדיין לא המציאו את זה. מי שעוד מרוצה מהמרחב החדש שנפתח לו הוא פיסטוק, שמרבה בימים אילו לעשות סלטות, וגם אבא של הפיסטוק (שלא ממש הבין מה הבעיה עם השמלות מאמא שלו) אומר שאני נראית בהם פיצוץ!

סל קניות 0

תפריט נגישות

מתלבטת?

Try the box

תבחרי באתר
תמדדי בשקט בבית
תקני רק את מה שאהבת
ואת מה שפחות אנחנו נאסוף