בסטודיו אמבריא, סטודיו להתעמלות בהריון, ריכזנו עבורך מגוון של שיעורי פילאטיס ויוגה המותאמים במיוחד לנשים בהריון.


אימון פילאטיס בהריון מסייע להפיג מתחים פיזיים ונפשיים המצטברים בגופנו בתקופה זו. השיטה מקנה עבודה על יציבה נכונה ובריאה יותר, גם כאשר גופנו גדל ומשתנה עם חודשי ההיריון.

בשיעורי פילאטיס בהריון אנו עובדות בצורה אפקטיבית ובריאה על חיטוב הגוף בהריון, חיזוק מרכז הגוף ודרכו גם על חיזוק והגמשת הקצוות (הגפיים). אנו מוצאות את היציבה הנכונה לכל אחת, את המודעות למתרחש בגופנו ואת הזרימה התנועתית, תוך הורדת מתחים שריריים ונוקשות.


תרגול יוגה להריון היא דרך נפלאה להתחבר אל עצמך, אל הכוחות הטמונים בך ואל הפלא המתהווה בתוכך. הקשבה לנשימה והאימון בטכניקות נשימה שונות תורם מאד להפיכת הנשימה לכלי מרכזי לשמירה על איזון, מיקוד, ורגיעה, לאורך ההיריון (החיים בכלל) וכמובן בזמן הלידה.

שיעורי יוגה להריון עוצבו במיוחד כחלק מהותי מתהליך ההכנה ללידה. אנו מקדישות תשומת לב רבה להכנה מעשית לזמן הצירים והלידה, כיצד ננוע וננשום ובאיזה אופן נוכל להרפות ולנוח. בשיעורים תתרגלי תנוחות, נשימות ותרגילים אשר יאפשרו לגופך לצלוח את חודשי ההיריון בצורה נעימה, בריאה וזקופה, ולהגיע אל הלידה עצמה בצורה אופטימלית ככל האפשר, הן מבחינה גופנית והן מבחינה נפשית.


 

מערכת שעות לשיעורי יוגה ופילאטיס להריון

 

 

נועה נוה - יוגה להריון

קצת על נועה:

אמא לשני ילדים, מלמדת שיעורי יוגה לנשים, נשים בהריון ולאחר לידה. סיימה קורס להוראת מורים בכירים ליוגה בוינגייט וקורס יוגה לנשים בהריון במרכז שיבננדה.

על שיעור היוגה של נועה:

השיעור מורכב מתרגול תנוחות, נשימה והרפיה אשר תורמים לחיזוק שרירי רצפת האגן, הקלה בכאבי גב תחתון וכתפיים, שיפור היציבה, מקל על תופעות לוואי כמו: בחילות, צרבות, עייפות וקשיים בהרדמות.

 

שלי איבגי תבק - פילאטיס להריון

קצת על שלי:
אמא לשניים, מורה לפילאטיס וג'יירוקינזיס. מאמינה בחוכמת הגוף ובחיבור הגוף-נפש שמאוד מתחזק בהריון.
ממליצה על תנועה בכלל ובהריון בפרט - להקלה בחודשי ההיריון, לחיבור אל העובר וכהכנה ללידה ולאמהות.

על שיעור הפילאטיס של שלי:

בשיעור של שלי נחדד את ההכרות עם תשתיות הגוף, ונוביל אותו לפעולה נכונה בתרגול וביומיום.
בשיעורי הריון נכיר את הגוף הנשי ונוקיר את מופלאות התהליך הקסום של ההיריון. נחזק את התשתיות למהלך ההיריון, ללידה פעילה ומודעת, לאמהות ולהתאוששות מהירה אחרי הלידה.

 

שרון צרקהם - יוגה להריון

קצת על שרון:

שרון צ'רקהם, אמא לשלושה, מדריכה להכנה ללידה משנת 2000, מורה ליוגה נשית ע"פ מירה ארצי פדן, סווסטה יוגה ויוגה תרפיה.

על שיעורי היוגה של שרון:

שיעור היוגה להריון של שרון משחרר, מחזק ומתאים לכל שלבי ההיריון. התרגול מקל על פתולוגיות נפוצות.
בכל שיעור נתרגל כלים ללידה אקטיבית: נשימות, תנועות, תנוחות, רצפת אגן וקולות. במהלך השיעור יוטמעו כלים פרקטיים ללידה אקטיבית - בין אם היא טבעית, בשימוש עם אפידורל, זירוזים או התערבויות אחרות.


יעל אלחנן - יוגה להריון

קצת על יעל:

אמא לסופיה ועמנואל, דולה, ומדריכת הכנה ללידה , תלמידה ומורה ליוגה, מלמדת נשים בהריון ואחרי לידה.

מאמינה כי בנוכחות יחד של נשים בתקופות הריונן יש חיבור מעצים, שמתפקד ממש כקבוצת תמיכה.

על שיעורי היוגה של יעל:

השיעורים של יעל מתאפיינים בתנועתיות, מלאי נשימה והתבוננות. במהלך השיעור נאפשר לגוף את המרחב הנכון לו לתקופות ההיריון השונות, נחזק את האזורים שצריכים חיזוק ונייצר גמישות באחרים. השיעורים הינם הכנה פיזית ומנטלית ללידה עצמה ולתקופה שאחרי.  


דגנית אהרונוב - פילאטיס להריון

קצת על דגנית:

דגנית אהרונוב מורה לפילאטיס ותנועה.  מגיעה מרקע עשיר של התעמלות וריקוד ומאמינה גדולה בתנועה כגורם המונע כאבים ומאפשר לגוף להיות יותר קליל, פתוח ומשוחרר, וכמובן, חזק וגמיש יותר.

על שיעורי הפילאטיס של דגנית:

בשיעור פילאטיס הריון באמבריא ננוע במעגלי התנועה של כל מפרקי הגוף עם דגש על המקומות שנחלשים בתקופת ההיריון.  כל שיעור מסתיים במדיטציה והרפיה עם דמיון מודרך לפתיחת ערוצי הגוף והנפש.


עדי טלר - פילאטיס להריון

קצת על עדי: 

חוקרת הגוף והתנועה, דרך שנים של ניסיון בעולם היוגה והריקוד בהן נפתחה לעולם הפילאטיס. בוגרת קורס מדריכים של בועז נחיסיי וקורסי התמחות בארץ, בהודו ובהולנד. מאמנת החל מ-2015, ומתמחה בליווי נשים בתקופת ההיריון, הלידה ולאחרייה. מאמינה בתנועה, בחיוניות ובנוכחות של הגוף והנשימה.

על שיעורי הפילאטיס של עדי:

במהלך השיעור תלווה אותנו עדי להשגת חוזק פנימי, חוזק חיצוני, איזון, יציבה וזרימה. התרגול כולל עבודה ותרגול בכל אזורי הגוף אותם חשוב לחזק במהלך ההיריון. בנוסף, מתבצעת הכנה של הגוף והנפש ללידה ולתקופה שאחריה.


ענבל טוניק אופרמן - יוגה להריון

קצת על ענבל:

מוסמכת הקורס למורים בכירים ליוגה בוינגייט, מתרגלת ומלמדת ויג'ננה יוגה, יוגה בהריון ויוגהתרפיה. מדריכת הכנה ללידה ודולה פעילה.

על שיעורי היוגה של ענבל:

תרגול יוגה עם ענבל יאפשר לנו להיות קשובות לגופנו ולתינוק, להיות בטוחות ורגועות מספיק כדי לנשום ולנוע באופן אינסטינקטיבי ואינטואיטיבי במהלך הלידה.

שעורי היוגה של ענבל מהווים הכנה פיזית רגשית ומנטלית ללידה, מחזקים את האמון בגוף ובנפש ומפתחים תודעה שקטה ויציבה.

 

 השיעורים מתקיימים בסטודיו שלנו ברוטשילד 49 תל אביב.

רישום לשיעור הכרות בטלפון - 03-5608050,
רישום לבעלות כרטיסייה לסטודיו דרך המייל - [email protected]

 

 באהבה,

צוות אֶמְבְּרִיָא


**לעמוד קורס הכנה ללידה לחצי כאן

** לעמוד שיחות סלון לחצי כאן.