Pregnancy

מה הקטע של כולם עם הבטן שלי?

מאז שהתחלתי להראות בציבור מלווה בבטן הריונית, נראה שכולם בסביבה עוסקים בתורת הנסתר על גווניה השונים: “רנטגנים”, מעלות באוב וקוראות בבטנים, כולם מתנדבים בשמחה לספק לי אינפורמציה שלא ביקשתי. ואני מבקשת – די!

מה הקטע של כולם עם הבטן שלי?

למעשה גם מי שלא מתיימר להיות סוג של מכשף, דואג להביע את דעתו המלומדת: “את ענקית! זה בטח תאומים” או לחלופין “הבטן ממש קטנה, אין לך במקרה דליפת מי שפיר?” ולזה מצטרפות גם הנבואות: “הבטן עוד גבוהה, יש לך עוד הרבה זמן לסחוב…”.

 העניין הציבורי שמעוררת הבטן ההריונית שלי משתווה רק לעניין שמעורר ישבנה של קים קרדשיאן.

הראשונה שניסתה עלינו את כישוריה המיסטיים היתה סבתא, הלא היא סבתא רבא של הפיסטוק: “סבתא! מגיע לנו מזל טוב, אנחנו בהריון” צעק האבא של הפיסטוק באוזנה של סבתא בובה בביקור החודשי שלנו אצלה. סבתא בובה נעצה בבטני מבט עכור קרנית ולאחר זמן שנראה כמו נצח פלטה “בן זכר יהיה לכם! בן פורת יוסף! ככה זה כשהבטן קדימה במשולש – בן”.

“יופי” צהל האבא של הפיסטוק “נקרא לו פיתגורס!”.

האמת, קצת התאכזבתי… דווקא פינטזתי על בת. אבל שרית, חברה מהעבודה סיפרה לי שאם זה בן, יהיה לי הריון יפה “כי בן דואג לאמא“, האמת שפה כבר ממש התרגשתי! (כאן המקום לציין, שהאבא של הפיסטוק ואני, החלטנו ברגע של רוח שטות שאיננו רוצים לדעת את מין העובר, עד כה הצלחנו לעמוד בזה בגבורה ובכל הבדיקות הזהרנו את הרופא לבל יגלה לנו, אפילו ברמז).

אולם כבר למחרת בבוקר, עוד לפני שהתחלתי להתרגל לרעיון שיהיה לנו בן, עצרה אותי במדרגות השכנה מקומה שלישית, הגברת רוזנטל, היא חייכה אלי חיוך מלא משמעות מאוזן לאוזן ולחשה כממתיקה סוד “נו, נו מיידאלע, עכשיו כבר רואים! זאת תהיה בת!”. “מה זאת אומרת? איך את יודעת?” שאלתי אותה, ועל כך היא השיבה בהסבר מנומק היטב, כאשר הבטן שמנה לצדדים, והפנים מתנפחות – ברור שזאת בת, כי הרי ידוע שבת לוקחת מאמא את כל היופי! (תודה גברת רוזנטל! גם אני אוהבת אותך).

אז בכל זאת תהיה לי בת! מיד נפרדתי מהפנטזיה על ההיריון היפה שיהיה לי והבטן האסופה שתלך קדימה ושבתי לתכנן את המלתחה הוורודה העצומה, ערימות הקוקיות, סיכות הראש, מיני תיקים מנצנצים ונעלי יוניקורן מושלמות.

מאז שטף אותנו גל היידעונים והמומחים כמו צונאמי, בשבוע האחרון הספיקו לנבא לי:

5 פעמים בת (כנראה שהשילוב של הטייץ הפרחוני עם טוניקה אוברסייז לא כל כך מוצלח)

3 פעמים בן (ג’ינס הריון עם חולצת פסים לרוחב – מי היה מאמין שפסים לרוחב מחמיאים לבטן של הריון?)

2 זוגות תאומים (לא לובשת יותר בחיים חצאית מנוקדת רחבה!)

פג אחד (מסתבר שגם בהריון – שמלה שחורה צמודה עושה את העבודה)

ולידה מוקדמת (שרי, תודה, הרסת לי את היום!)

אני קצת התבלבלתי משפע המידע, אבל האבא של הפיסטוק, שהוא אדם מעשי החליט להרוויח מהעניין כמה גרושים ופתח בפייסבוק דף הימורים: תמורת שקלים בודדים יכול כל אחד מכם להמר על מין העובר ותאריך הלידה ובמידה ויקלע בול – יזכה להיות הסנדק של הפיסטוק!

אז חברותיי לבטן, אם יש לכן בטן קטנה או גדולה, בולטת קדימה או לצדדים, גבוהה או נמוכה. אם נמאס לכן/מצחיק לכן/מעניין לכן תגובותיהם המוגזמות של יקירנו/לא יקירנו הסובבים אותנו  – שתפו אותנו בחוויות, או סתם תפרקו. תמיד כיף לדעת שאני לא לבד.

סל קניות 0

תפריט נגישות

מתלבטת?

Try the box

תבחרי באתר
תמדדי בשקט בבית
תקני רק את מה שאהבת
ואת מה שפחות אנחנו נאסוף