Fasion

איך לבחור בגד ים לנשים בהריון?

בגדי ים להריון תוכננו במיוחד כדי להעניק לך את הנוחות, התמיכה וקלות התנועה שאת זקוקה לה בזמן הריון. בדומה לפריטים כגון חזיות הנקה, שמלות הריון ובגדי הריון אחרים, בגדי ים להריון נחתכים ומתוכננים כך שיאפשרו לך להכיל את ההריון בכל שלביו תוך כדי הרגשת נוחות מקסימלית.

איך לבחור בגד ים לנשים בהריון?

בגד ים להריון במגוון סוגים וסגנונות ישנם הרבה סגנונות שונים של בגדי ים להריון בדיוק כפי שיש מגוון רחב של בגדי ים עבור נשים שאינן בהריון:

 בגד ים שלם – כמו בכל בגד ים חלק יחיד , בגד ים שלם להריון הוא בגד ים העשוי מחומר נמתח אשר נועד להתאים עצמו במהלך התפתחות ההריון. פריט זה מועדף בקרב אמהות “מצפות” הסובלות מכאבי גב במהלך ההריון. חומר המתיחה עוזר לתמוך גם בבטן וגם בגב כדי לעזור להפחית כאבי גב ואי נוחות.

הטנקיני – שני חלקים עם תחתוני ביקיני וחלק עליון בסגנון ‘טנקי’. טנקיני להריון זאת אופציה נהדרת לשני חלקים אם את מעדיפה את המראה הצנוע של חלק אחד, אבל את הנוחות והגמישות של שני חלקים. ל- Tankini יש גם יתרון במתן תמיכה נוספת לבטן ולגב התחתון. שני חלקים נפרדים עם כיסוי בטן – בבגדי ים הריון משני חלקים יש (למרביתם) ‘כיסוי בטן’ מחמיא המספק הגנה מסוימת לעור ההריוני שלך (שיכול להיות רגיש מאוד לשמש). בנוסף, הכיסוי עוזר להסתיר סימני מתיחה במידה ואינך מרגישה בנוח לחשוף אותם.

הביקיני – כן, יש ביקיני הריון לנשים שאוהבות להראות את הבטן במלוא תפארתה. ההבדל בין ביקיני הריון לביקיני ללא הריון הוא שתחתית הביקיני נחתכת נמוך מלפנים וגבוה יותר מאחור, מה שמאפשר לבטן הצומחת שלך לגדול מלפנים, ובכל זאת לספק כיסוי מלא מאחור. מה לחפש בבגד ים להריון אחד היתרונות הגדולים ביותר בקניית פריט מסוג זה הוא שתתאפשר גדילה ותמיכה לבטן במהלך ההריון. שני דברים שצריך לחפש כשאתן קונות בגד ים: קשרים עליונים מאחור – קשירה אחורית מאפשרת לך להתאים את התאמת קו החזה שלך כדי לוודא שהוא מתאים ומכוסה היטב בכל פעם שאת לובשת אותו. בגדי ים שאינם מותאמים לנשים בהריון אינם מאפשרים את צורת גופך המשתנה כל הזמן במהלך ההריון שלך, ואינך יכולה להסתגל במידת הצורך לקו החזה המוגבר שלך. תחתונים בגזרת הריון – במהלך ההריון, הבטן שלך תגדל מהר ובאופן משמעותי יותר מאזור הגב (לפחות כל אישה בהריון מקווה שכן!). בעקבות כך מומלץ להשתמש בבגדי ים שהם בעלי גזירה מיוחדת מלפנים שנועדו לאפשר לבטן שלך לצמוח ‘מעל’ לחלק הקדמי של התחתונים, תוך שהם נחתכים מספיק גבוה מאחור כדי לאפשר כיסוי מלא. תחתון בגד ים שאינו נועד למהלך הריון יתכווץ מתחת לבטן, וימוקם נמוך יותר מקדימה מכפי שביקיני צריך להיות. כמו כל בגדי הריון בימינו, בגדי הים עבור אימהות “מצפות” זמינים בסגנונות אופנתיים, מהנים וקלאסיים – מה שהופך את בגדי השחייה לדרך נהדרת לבטא את אישיותך במהלך ההריון.

סל קניות 0

תפריט נגישות

מתלבטת?

Try the box

תבחרי באתר
תמדדי בשקט בבית
תקני רק את מה שאהבת
ואת מה שפחות אנחנו נאסוף